Запис Детальніше

Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей
Фундаментализация и профилирование как основные факторы преподавания высшей математики для технических специальностей
Fundamentalization and profiling as major factors teaching of higher mathematics for technicians
 
Creator Мартиненко, М. А.
Мартыненко, М. А.
Martynenko, M.
Нестеренко, Н. В.
Нестеренко, Н. В.
Nesterenko, N. V.
Новаковська, Л. Г.
Новаковская, Л. Г.
Novakovska, L.
 
Subject математика
математика
mathematics
профілізація
інформація
процес навчання
кваліфікація
розв’язання задач
дослідження
профилирование
информация
процесс обучения
квалификация
решения задач
исследования
profiling
information
learning
skills
problem solving
research
 
Description В умовах зростаючої математизації багатьох дисциплін і підвищення ролі математики в інженерній діяльності актуальним є питання про поглиблення фундаментальної математичної підготовки спеціалістів з урахуванням обраного фаху. Серед багатьох проблем, які слід вирішити у зв’язку з профілізацією курсу математики встановлення тісніших зв’язків між курсом математики і конкретними дисциплінами; удосконалення методів викладання і підвищення активності студентів у процесі навчання; навчити майбутніх спеціалістів розв’язувати прикладні задачі, які пов’язані з профілізацією курсу математики.
В условиях растущей математизации многих дисциплин и роли математики в инженерной деятельности актуальным является вопрос об углублении фундаментальной математической подготовки специалистов с учетом выбранной специальности. Среди многих проблем, которые следует решить в связи с профилированием курса математики установлению более тесных связей между курсом математики и конкретными дисциплинами, совершенствование методов преподавания и повышение активности студентов в процессе обучения; научить будущих специалистов решать прикладные задачи, которые связаны с профилированием курса математики.
With growing mathematization many disciplines and enhancing the role of mathematics in engineering activities pertinent to ask about extending the fundamental mathematical training based on the chosen specialty. Among the many issues that must be resolved in connection with the profiling of Mathematics establish closer ties between the rate and the specific disciplines of mathematics, improve teaching methods and increased activity of students in learning, teach future professionals to solve applied problems that associated with profiling of Mathematics.
 
Date 2013-01-21T12:22:13Z
2013-01-21T12:22:13Z
2001
 
Type Thesis
 
Identifier Мартиненко, М. А. Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей / М. А. Мартиненко, Н. В. Нестеренко, Л. Г. Новаковська // Проблеми і шляхи удосконалення фундаменталізації і профілізації підготовки фахівців - випускників вищих технічних навчальних закладів : матер. Всеукр. науково-метод. конф. - Київ : УДУХТ, 2001. - С. 33-34.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5478
 
Language other