Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей
Фундаментализация и профилирование как основные факторы преподавания высшей математики для технических специальностей Fundamentalization and profiling as major factors teaching of higher mathematics for technicians |
|
Creator |
Мартиненко, М. А.
Мартыненко, М. А. Martynenko, M. Нестеренко, Н. В. Нестеренко, Н. В. Nesterenko, N. V. Новаковська, Л. Г. Новаковская, Л. Г. Novakovska, L. |
|
Subject |
математика
математика mathematics профілізація інформація процес навчання кваліфікація розв’язання задач дослідження профилирование информация процесс обучения квалификация решения задач исследования profiling information learning skills problem solving research |
|
Description |
В умовах зростаючої математизації багатьох дисциплін і підвищення ролі математики в інженерній діяльності актуальним є питання про поглиблення фундаментальної математичної підготовки спеціалістів з урахуванням обраного фаху. Серед багатьох проблем, які слід вирішити у зв’язку з профілізацією курсу математики встановлення тісніших зв’язків між курсом математики і конкретними дисциплінами; удосконалення методів викладання і підвищення активності студентів у процесі навчання; навчити майбутніх спеціалістів розв’язувати прикладні задачі, які пов’язані з профілізацією курсу математики.
В условиях растущей математизации многих дисциплин и роли математики в инженерной деятельности актуальным является вопрос об углублении фундаментальной математической подготовки специалистов с учетом выбранной специальности. Среди многих проблем, которые следует решить в связи с профилированием курса математики установлению более тесных связей между курсом математики и конкретными дисциплинами, совершенствование методов преподавания и повышение активности студентов в процессе обучения; научить будущих специалистов решать прикладные задачи, которые связаны с профилированием курса математики. With growing mathematization many disciplines and enhancing the role of mathematics in engineering activities pertinent to ask about extending the fundamental mathematical training based on the chosen specialty. Among the many issues that must be resolved in connection with the profiling of Mathematics establish closer ties between the rate and the specific disciplines of mathematics, improve teaching methods and increased activity of students in learning, teach future professionals to solve applied problems that associated with profiling of Mathematics. |
|
Date |
2013-01-21T12:22:13Z
2013-01-21T12:22:13Z 2001 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Мартиненко, М. А. Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей / М. А. Мартиненко, Н. В. Нестеренко, Л. Г. Новаковська // Проблеми і шляхи удосконалення фундаменталізації і профілізації підготовки фахівців - випускників вищих технічних навчальних закладів : матер. Всеукр. науково-метод. конф. - Київ : УДУХТ, 2001. - С. 33-34.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5478 |
|
Language |
other
|
|