Запис Детальніше

Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики
Теоретико-методологическое обоснование формирования маркетинговых каналов с позиции инноватики
Theoretical and methodological basis of the marketing channels formation from the position of innovation
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject маркетинговий канал
інноваційна продукція
інноваційний маркетинговий канал
 
Description У роботі досліджено маркетингові канали у розрізі інновацій, запропоновано авторський підхід щодо визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблено підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
В работе исследованы маркетинговые каналы в разрезе инноваций, предложен авторский подход к определению маркетингового канала инновационной продукции и инновационного маркетингового канала. Разработаны подходы к классификации инновационных маркетинговых каналов.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
In this work the marketing channels in terms of innovation are researched, the author's approach to identify the marketing channel of innovative products and innovative marketing channel is proposed. Approaches to classification of innovative marketing channels are developed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
 
Publisher ТОВ «Друкарський дім «Папірус»
 
Date 2013-01-23T08:38:00Z
2013-01-23T08:38:00Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики [Текст] / Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2012. – С. 324-341.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30038
 
Language uk