How to teach handwriting
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
How to teach handwriting
Як навчити учнів почерку Как научить почерку |
|
Creator |
Власенко, Л. В.
Чала, К. М. Власенко, Л. В. Чалая, Е. М. Vlasenko, L. V. Chala, K. |
|
Subject |
почерк
почерк handwriting мета зусилля практика помилка правильно прогрес писати координація навик розвиток пам'ять цель усилия практика ошибка правильно прогресс писать координация навык развитие память objective effort practice error correct progress write coordination skill development memory |
|
Description |
Навчання почерку не повинно бути полем битви. У разі досягнення конкретних і більш вузьких завдань, заохочуючи зусилля, а також вказуючи на помилки, які повинні бути виправлені, регулярні, контрольовані практичні завдання, прогрес може бути досягнутий набагато швидше, якби діти залишилися один на один зі своїми зошитами. Маленькі діти хочуть писати красиво, але часто незадоволені відсутністю координації в себе, оскільки вона потрібно набагато більше зусиль, щоб догодити або вчителю, або самому собі. Учні старших класів часто кидаються виконувати завдання і стверджують, що акуратність не має великого значення. У будь-якому випадку, вчитель повинен бути терплячим, вибрати розумні цілі, і бути непохитним. Обучение почерку не должно быть полем битвы. В случае достижения конкретных и более узких задач, поощряя сделанные усилия, а также указывая на ошибки, которые должны быть исправлены, регулярные, контролируемые практические задания, прогресс может быть достигнут гораздо быстрее, чем если бы дети остались один на один со своими тетрадями. Маленькие дети хотят писать красиво, но часто недовольны отсутствием координации у себя, поскольку она требует гораздо больше усилий, чтобы угодить либо учителю, либо самому себе. Ученики постарше часто бросаются выполнять задания и утверждают, что аккуратность не имеет значения. В любом случае, учитель должен быть терпеливым, выбрать разумные цели, и быть непреклонным. Handwriting does not have to be a battleground. By targeting specific and narrow objectives, praising efforts that are well-done as well as pointing out errors to be corrected, and scheduling regular, supervised practice, progress can be made much more rapidly than if children are left on their own to complete handwriting workbooks. Young children want to write well, but they are often frustrated by their own lack of coordination and discouraged because it requires more effort to please either the teacher or themselves than they thought it would. Older students often rush to complete assignments and argue that neatness is irrelevant. In either case, the teacher must be patient, choose reasonable objectives, and stand firm.
|
|
Date |
2013-01-24T08:55:14Z
2013-01-24T08:55:14Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Vlasenko, L. How to teach handwriting [electronic resource] / L. Vlasenko, K. Chala // Педагогічні науки. - Софія, 2012. - Т. 15. - Access - http://www.rusnauka.com/12_KPSN_2012/Pedagogica/5_108319.doc.htm
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5540 |
|
Language |
en
|
|