Запис Детальніше

Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач
Моделирование как необходимое условие обеспечения понимания младшими школьниками логики решения математических задач
Modeling as an essential condition of ensuring understanding the logic of solving mathematical exercises by primary school pupils
 
Creator Павелко, Вікторія Вікторівна
 
Subject модель змісту задачі
формування свідомих умінь школярів
моделювання задач
розв’язування задач
 
Description Досліджується проблема необхідності використання процесу моделювання під час розв’язування задач початкового курсу математики. Моделювання розглядається як загальний підхід до розв’язування будь-яких сюжетних задач, що дає можливість абстрактний матеріал, яким є зміст задачі, відтворити наочно; як необхідна умова, що забезпечує розуміння учнями залежностей між величинами та усвідомлення розв’язування.
Исследуется проблема необходимости использования процесса моделирования во время решения задач начального курса математики. Моделирование рассматривается как общий подход к решению каких-либо сюжетных задач, что дает возможность абстрактный материал отобразить наглядно; как необходимое условие, способствующее пониманию учениками зависимостей между величинами и осознанию решения.
The article deals with the need for process modeling during the initial course of problem solving of mathematics. Modeling is considered as a general approach to solving any problems of scene that makes it possible to show the abstract material, which is the content of the problem, as a necessary condition for pupils’ understanding of the relationships between values and solution awareness.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-01-25T08:26:56Z
2013-01-25T08:26:56Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Павелко, В. В. Моделювання як важлива умова забезпечення розуміння молодшими школярами логіки розв’язування математичних задач [Текст] / В. В. Павелко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 4. – С. 84-89. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2413
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка