Запис Детальніше

Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень
Проблема формирование лингвосоциокультурной компетентности будущих учителей иностранных языков в современных исследованиях
The formation of the linguosociocultural competence of future foreign language teachers in terms of the modern research works
 
Creator Нацюк, Мар’яна Богданівна
 
Subject лінгвосоціокультурна компетентність
соціокультурний підхід
міжкультурний підхід.
 
Description Досліджено та проаналізовано підходи, які висвітлюють проблему спільного вивчення іноземної мови і культури, зокрема лінгвокраїнознавчий, соціокультурний та міжкультурний підходи, встановлено їх внесок у сучасне трактування лінгвосоціокультурної компетентності. Обґрунтовано базові положення, які є основою формування лінгвосоціокультурної компетентності.
Исследованы и проанализированы подходы, которые освещают проблему общего изучения иностранного языка и культуры, в частности лингвострановедческий, социокультурный и межкультурный подходы, представлено их вклад в современное понимание лингвосоциокультурной компетентности. Обоснованы базовые положения, которые лежат в основе формирования лингвосоциокультурной компетентности.
The article analyses the approaches which have been studying the problem of the foreign language and culture teaching such as linguistic country studies, sociocultural and intercultural approaches. The input of these approaches into the modern understanding of the linguosociocultural competence has been clarified. The main concepts which should provide the basis of the linguosociocultural competence have been formed.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-01-25T08:53:12Z
2013-01-25T08:53:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Нацюк, М. Б. Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень [Текст] / М. Б. Назарко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 4. – С. 101-107. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2415
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка