Запис Детальніше

Розвиток навичок читання: активізація фонових знань

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток навичок читання: активізація фонових знань
Развитие навыков чтения: активизация фоновы знаний
Developing reading skills: strategies for activating schemata
 
Creator Олійник, Ірина Дем’янівна
 
Subject навички читання
фонові знання
фрейм
лінгвістичні фонові знання
 
Description Проаналізовано явище фонових знань при навчанні навичок читання. Фонові знання – це здобуті знання та уявлення, що використовуються в процесі сприйняття і розуміння та розвиваються в результаті нових здобутих знань. У процесі читання фонові знання змінюються, збагачуються й вписуються в ширші рамки особистого досвіду. Одне із завдань цієї статті – запропонувати різні стратегії і методи, які можна було би використовувати на заняттях для активізації фонових знань в процесі удосконалення навичок читання.
Проанализировано понятие фоновых знаний при развитии навыков чтения. Фоновые знания – существующие знания и представления, которые используются в процессе восприятия и развиваются в результате получения новых знаний. В процессе чтения фоновые знания меняются, обогащаются и вносятся в новые рамки личного опыта. Одно из заданий статьи – предложить стратегии и методы, которые можно использовать на занятиях для активизации фоновых знаний в процессе совершенствования навыков чтения.
The article deals with the notion of schemata as it is viewed in teaching reading skills. Schemata are traced as mental representations used during perception and comprehension and which evolve as a result of newly acquired knowledge. In the process of reading schemata change, enrich and fit into a broader framework of personal experience. One of the tasks of the article is to suggest various strategies and techniques that are intended to be covered in class for activating schemata in the process of developing reading skills.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-01-25T09:16:03Z
2013-01-25T09:16:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Олійник, М. Б. Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень [Текст] / М. Б. Олійник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 4. – С. 107-112. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2416
 
Language en
 
Relation Педагогіка;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка