Розвиток навичок читання: активізація фонових знань
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток навичок читання: активізація фонових знань
Развитие навыков чтения: активизация фоновы знаний Developing reading skills: strategies for activating schemata |
|
Creator |
Олійник, Ірина Дем’янівна
|
|
Subject |
навички читання
фонові знання фрейм лінгвістичні фонові знання |
|
Description |
Проаналізовано явище фонових знань при навчанні навичок читання. Фонові знання – це здобуті знання та уявлення, що використовуються в процесі сприйняття і розуміння та розвиваються в результаті нових здобутих знань. У процесі читання фонові знання змінюються, збагачуються й вписуються в ширші рамки особистого досвіду. Одне із завдань цієї статті – запропонувати різні стратегії і методи, які можна було би використовувати на заняттях для активізації фонових знань в процесі удосконалення навичок читання.
Проанализировано понятие фоновых знаний при развитии навыков чтения. Фоновые знания – существующие знания и представления, которые используются в процессе восприятия и развиваются в результате получения новых знаний. В процессе чтения фоновые знания меняются, обогащаются и вносятся в новые рамки личного опыта. Одно из заданий статьи – предложить стратегии и методы, которые можно использовать на занятиях для активизации фоновых знаний в процессе совершенствования навыков чтения. The article deals with the notion of schemata as it is viewed in teaching reading skills. Schemata are traced as mental representations used during perception and comprehension and which evolve as a result of newly acquired knowledge. In the process of reading schemata change, enrich and fit into a broader framework of personal experience. One of the tasks of the article is to suggest various strategies and techniques that are intended to be covered in class for activating schemata in the process of developing reading skills. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2013-01-25T09:16:03Z
2013-01-25T09:16:03Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Олійник, М. Б. Проблема формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті сучасних досліджень [Текст] / М. Б. Олійник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 4. – С. 107-112. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2416 |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Педагогіка;
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|