Організаційні аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови в університетах Великої Британії
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організаційні аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови в університетах Великої Британії
Организационные аспекты профессиональной подготовки будущих учителей английского языка в университетах великобритании Organizational aspects of professional training of uture organizational aspects of professional training of future teachers of english in the universities of great britain |
|
Creator |
Сулим, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
модель професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови
університети Великої Британії форма організації навчання модель організації практики |
|
Description |
Проаналізовано домінуючі моделі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови в університетах Великої Британії. Обґрунтовано використання традиційних та нетрадиційних форм організації навчання, методів активного навчання з точки зору їх ефективності та доцільності застосування в процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців. Розглянуто домінуючі моделі організації різних видів практики.
Проанализированы доминирующие модели профессиональной подготовки будущих учителей английского языка в университетах Великобритании. Обосновано использование традиционных и нетрадиционных форм организации учебы, методов активной учебы с точки зрения их эффективности и целесообразности применения в процессе формирования профессиональной компетенции будущих специалистов. Рассмотрены доминирующие модели организации разных видов практики. Dominating models of professional training of future teachers of English in the universities of Great Britain have been analysed in the article. The use of traditional and innovative forms and methods of studying have been examined from the point of view of their efficiency and expediency in the process of future specialists’ professional competence formation. Prevailing models of different types of teaching practice organisation have been considered. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2013-01-25T11:22:57Z
2013-01-25T11:22:57Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сулим, Н. В. Організаційні аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови в університетах Великої Британії [Текст] / Н. В. Сулим // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 4. – С. 124-129. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2419 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка;
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|