Запис Детальніше

Картина світу і освіта світу : коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і -- освіта" на 2012–2013 рр.

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Сватко, Юрій
 
Date 2013-01-28T09:17:34Z
2013-01-28T09:17:34Z
2012
 
Identifier Cватко Ю. І. Картина світу і освіта світу : коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і -- освіта" на 2012–2013 рр. / Cватко Ю. І. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-13.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2035
 
Description In the article, based on an analysis of the liberal Human World’s ontology and its crisis-related components, the contemporary transitional “picture of the world” is defi ned, along with the corresponding education model, foundations of an alternative education policy, in view of which an original evaluation of UNESCO’s educational
priorities for 2012–2013 is given.
У статті на підставі аналізу онтології ліберального Світу Людини та його кризових складових визначено сучасну перехідну «картину світу», відповідну їй модель освіти, засади альтернативної
освітньої політики, з огляду на що дається авторська оцінка освітніх пріоритетів ЮНЕСКО на 2012–2013 рр.
 
Language ua
 
Publisher ТОВ «Аграр Медіа Груп»
 
Subject ООН
ЮНЕСКО
Світ Людини
людська особистість
права людини
людина-кіборг
креативний клас
фрагментарне знання
ринок знання
компетентність
освіта
етика
менеджмент
свобода
історія
поп-культура
плюралізм
свобода слова
«холодна війна»
конфлікт
UN
UNESCO
Human World
human personality
human rights
cyborg-man
creative class
fragmented knowledge
knowledge market
competence
education
ethics
management
freedom
history
pop culture
pluralism
freedom of speech
“cold war”
conflict
 
Title Картина світу і освіта світу : коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і -- освіта" на 2012–2013 рр.
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-13.