Картина світу і освіта світу : коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і -- освіта" на 2012–2013 рр.
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Сватко, Юрій
|
|
Date |
2013-01-28T09:17:34Z
2013-01-28T09:17:34Z 2012 |
|
Identifier |
Cватко Ю. І. Картина світу і освіта світу : коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і -- освіта" на 2012–2013 рр. / Cватко Ю. І. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-13.
1996-5931 http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2035 |
|
Description |
In the article, based on an analysis of the liberal Human World’s ontology and its crisis-related components, the contemporary transitional “picture of the world” is defi ned, along with the corresponding education model, foundations of an alternative education policy, in view of which an original evaluation of UNESCO’s educational priorities for 2012–2013 is given. У статті на підставі аналізу онтології ліберального Світу Людини та його кризових складових визначено сучасну перехідну «картину світу», відповідну їй модель освіти, засади альтернативної освітньої політики, з огляду на що дається авторська оцінка освітніх пріоритетів ЮНЕСКО на 2012–2013 рр. |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
ТОВ «Аграр Медіа Груп»
|
|
Subject |
ООН
ЮНЕСКО Світ Людини людська особистість права людини людина-кіборг креативний клас фрагментарне знання ринок знання компетентність освіта етика менеджмент свобода історія поп-культура плюралізм свобода слова «холодна війна» конфлікт UN UNESCO Human World human personality human rights cyborg-man creative class fragmented knowledge knowledge market competence education ethics management freedom history pop culture pluralism freedom of speech “cold war” conflict |
|
Title |
Картина світу і освіта світу : коментар до програмного документа ЮНЕСКО "Велика програма і -- освіта" на 2012–2013 рр.
|
|
Type |
Article
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-13.
|
|