Запис Детальніше

Педагогічні умови природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів
Педагогические условия естественнонаучной подготовки иностранных студентов на подготовительных факультетах высших учебных заведений.
Pedagogical conditions of natural-scientific training of foreign students on the preparatory faculties of higher educational institutes.
 
Creator Шмоніна, Тетяна Анатоліївна
 
Subject природничо-наукова підготовка
іноземні студенти
підготовчі факультети
 
Description Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми ефективної природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах.
Визначено сутність природничо-наукової підготовки іноземних студентів, її особливості та складові компоненти. Доведено, що ефективність природничо-наукової підготовки іноземних
студентів на підготовчих факультетах забезпечується реалізацією науково обґрунтованих педагогічних умов, а саме: розробка індивідуальних траєкторій навчання з урахуванням національних особливостей, базової освіти і рівня мовної підготовки іноземних студентів;
використання адаптованих навчально-методичних комплексів із міжпредметною координацією змісту природничих дисциплін. Уточнено критерії, показники і рівні сформованості природничо-наукової підготовки іноземних студентів. Результати експериментальної роботи свідчать, що впровадження означених педагогічних умов сприяє підвищенню рівня природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах.
Раскрыты сущность, значение и особенности естественнонаучной подготовки иностранных
студентов подготовительных факультетов. Показано, что ее характерной особенностью является
отсутствие системы подготовки квалифицированных кадров, владеющих методикой преподавания
на неродном языке, недостатком адаптированного учебно-методического обеспечения по
естественным дисциплинам; пренебрежением национально-культурными особенностями
иностранных студентов; слабой межпредметной координацией; разницей в национальных
системах образования разных стран и Украины; насыщенностью содержания естественнонаучной
подготовки студентов из мусульманских стран религиозными представлениями, что негативно
влияет на генетические связи между естественными дисциплинами
The problem of efficient natural-scientific training of foreign students in the preparatory departments are theoretical and experimental studied. The essence, features and components of the natural-scientific training of foreign students are determined. It is shown that the efficiency of natural-scientific training of foreign students in the preparatory departments provides with implementation of scientifically based pedagogical conditions, namely: the development of individual educational trajectories taking into account national characteristics, basic education and level of language knowledge of foreign students; the use of adapted teaching methodical package with interdisciplinary coordination. The criteria, indicators and levels of
natural-scientific training of foreign students are specified. Results of experimental work proved that the
introduction of the pedagogical conditions promote increase the natural-scientific training of foreign students in the preparatory departments.
Захист відбудеться «30» листопада 2012 р. о 13.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027).
Із дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного
педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2,
м. Тернопіль, 46027.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-01-28T09:36:51Z
2013-01-28T09:36:51Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шмоніна, Т. А. Педагогічні умови природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах вищих навчальних закладів [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.наук :13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Т. А. Шмоніна ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2012. – 20 с.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2428
 
Language uk