Запис Детальніше

Методологічні проблеми товарознавчої експертизи коштовностей

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні проблеми товарознавчої експертизи коштовностей
Методологические проблемы товароведческой экспертизы драгоценностей
Methodological problems merchandising examination jewelry
 
Creator Артюх, Т. М.
Артюх, Т. Н.
Artyukh, T.
Індутний, В. В.
Индутный, В. В.
Indytnij, V.
 
Subject якісна та кількісна оцінка інформації
качественная и количественная оценка информации
qualitative and quantitative evaluation of information
культурні цінності
коштовності
товарознавча експертиза
оціночні критерії
споживна цінність
оцінка
прогнозна вартість
культурные ценности
драгоценности
товароведческая экспертиза
оценочные критерии
потребительская ценность
оценка
прогнозная стоимость
cultural values
jewelry
merchandising inspection
evaluation criteria
use-value assessment
prognostic value
 
Description В статті наведено проблемні питання щодо теоретичного та методологічного забезпечення проведення експертиз культурних цінностей, дано визначення поняття «коштовності», що базується на соціокультурній функції, запропоновано підходи до оцінки: споживної цінності через оцінку оціночних критеріїв та визначення їх інформаційної потужності й порівняння з “ідеалом”; прогнозної вартості, яка пропорційна накопиченої позитивної інформації.
В статье приведены проблемные вопросы теоретического и методологического обеспечения проведения экспертиз культурных ценностей, дано определение понятия «драгоценности», базирующейся на социокультурной функции, предложены подходы к оценке: потребительской ценности через оценку оценочных критериев и определения их информационной мощности и сравнение с "идеалом" ; прогнозной стоимости, которая пропорциональна накопленной позитивной информации.
The article describes problems concerning theoretical and methodological support for conducting examinations of cultural values, given the definition of "jewels" that is based on socio-cultural features suggested approaches to evaluation: evaluation of consumer value through evaluation criteria and definition of information capacity and comparison with the "ideal" , predictive value, which is proportional to the accumulated positive information.
 
Date 2013-01-29T09:57:15Z
2013-01-29T09:57:15Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Артюх, Т. М. Методологічні проблеми товарознавчої експертизи коштовностей / Т. М. Артюх, В. В. Індутний // Вісник КНТЕУ, 2003. - № 4. - С. 49– 57.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5716
 
Language other