Методологічні проблеми товарознавчої експертизи коштовностей
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні проблеми товарознавчої експертизи коштовностей
Методологические проблемы товароведческой экспертизы драгоценностей Methodological problems merchandising examination jewelry |
|
Creator |
Артюх, Т. М.
Артюх, Т. Н. Artyukh, T. Індутний, В. В. Индутный, В. В. Indytnij, V. |
|
Subject |
якісна та кількісна оцінка інформації
качественная и количественная оценка информации qualitative and quantitative evaluation of information культурні цінності коштовності товарознавча експертиза оціночні критерії споживна цінність оцінка прогнозна вартість культурные ценности драгоценности товароведческая экспертиза оценочные критерии потребительская ценность оценка прогнозная стоимость cultural values jewelry merchandising inspection evaluation criteria use-value assessment prognostic value |
|
Description |
В статті наведено проблемні питання щодо теоретичного та методологічного забезпечення проведення експертиз культурних цінностей, дано визначення поняття «коштовності», що базується на соціокультурній функції, запропоновано підходи до оцінки: споживної цінності через оцінку оціночних критеріїв та визначення їх інформаційної потужності й порівняння з “ідеалом”; прогнозної вартості, яка пропорційна накопиченої позитивної інформації.
В статье приведены проблемные вопросы теоретического и методологического обеспечения проведения экспертиз культурных ценностей, дано определение понятия «драгоценности», базирующейся на социокультурной функции, предложены подходы к оценке: потребительской ценности через оценку оценочных критериев и определения их информационной мощности и сравнение с "идеалом" ; прогнозной стоимости, которая пропорциональна накопленной позитивной информации. The article describes problems concerning theoretical and methodological support for conducting examinations of cultural values, given the definition of "jewels" that is based on socio-cultural features suggested approaches to evaluation: evaluation of consumer value through evaluation criteria and definition of information capacity and comparison with the "ideal" , predictive value, which is proportional to the accumulated positive information. |
|
Date |
2013-01-29T09:57:15Z
2013-01-29T09:57:15Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Артюх, Т. М. Методологічні проблеми товарознавчої експертизи коштовностей / Т. М. Артюх, В. В. Індутний // Вісник КНТЕУ, 2003. - № 4. - С. 49– 57.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5716 |
|
Language |
other
|
|