Особливості використання комп’ютерних технологій при математичній підготовці фахівців економічних спеціальностей
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання комп’ютерних технологій при математичній підготовці фахівців економічних спеціальностей
Особенности использования компьютерных технологий при математической подготовке специалистов экономических специальностей Features of computer technology in mathematical training specialists in economy |
|
Creator |
Мартиненко, М. А.
Нещадим, О. М. Радзієвський, О. І. Сафонов, В. М. Зінькевич, О. П. Мартыненко, М. А. Нещадим, А. М. Радзиевский, О. И. Сафонов, В. М. Зинькевич, А. П. Martynenko, M. Neschadym, O. Radziyevskyy, O. Safonov, V. Zinkevych, O. |
|
Subject |
Фундаментальна математична підготовка, електронна навчальна література, випадкові фактори ризику, математична модель.
Фундаментальная математическая подготовка, электронная учебная литература, случайные факторы риска, математическая модель. The fundamental mathematical training, e-learning literature, random risk factors, the mathematical model. |
|
Description |
Розглядаються методологічні проблеми комп’ютерізації навчання. Виникає необґрунтована впевненість в студентів (і не тільки!) у безмежних можливостях комп’ютерів. Як наслідок цього виникає запитання у доцільності вивчення математики або скорочення її обсягу, що дасть змогу більше уваги приділяти освоєнню комп’ютерно-інформаційних технологій. Обґрунтовується, що такий підхід до питання впровадження комп’ютерних технологій в навчальний процес неприпустимий. Рассматриваются методологические проблемы компьютеризации обучения. Возникает необоснованная уверенность в студентов (и не только!) В безграничных возможностях компьютеров. Как следствие этого возникает вопрос о целесообразности изучения математики или сокращение ее объема, что позволит больше внимания уделять освоению компьютерно-информационных технологий. Обосновывается, что такой подход к вопросу внедрения компьютерных технологий в учебный процесс недопустим. The methodological problems of computerization of education. There unwarranted confidence in students (and not only!) In the infinite possibilities of computers. As a consequence there is a question of the desirability of studying mathematics or reduce its size to allow more attention to be paid to computer software and information technology. Substantiated that such an approach to the introduction of computer technology in the educational process is unacceptable. |
|
Publisher |
Київ, НУХТ, 2004
|
|
Date |
2013-01-31T12:58:12Z
2013-01-31T12:58:12Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5897
|
|
Language |
other
|
|