Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей індивіда в англомовних прецедентних текстах: лінгвокогнітивний підхід
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей індивіда в англомовних прецедентних текстах: лінгвокогнітивний підхід
Оценочная категоризация интеллектуальных способностей индивида в англоязычных прецедентных текстах: лингвокогнитивный подход Evaluative categorization of human intellectual abilities in english language precedent texts: a linguo-cognitive approach |
|
Creator |
Котова, А.В.
|
|
Subject |
інтелектуальні здібності людини
концептуалізація оцінка оцінна категоризація прецедентний текст интеллектуальные способности человека концептуализация оценка оценочная категоризация прецедентный текст conceptualization estimation evaluative categorization human intellectual abilities precedent text |
|
Description |
У статті розглянуто оцінну категоризацію інтелектуальних здібностей людини, репрезентовану в англійській мові з позицій лінгвокогнітивного підходу. У самому процесі оцінної категоризації виділені статична та динамічна складові. Представлено результати спроби виявлення основних оцінних категорій та їх типологічної систематизації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081 В статье рассмотрена оценочная категоризация интеллектуальных способностей человека в английском языке с позиций лингвокогнитивного подхода. В самом процессе оценочной категоризации выделены статическая и динамическая составляющие. Представлены результаты попытки выявления основных оценочных категорий и их типологической систематизации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081 In the article there has been the evaluative categorization of human intellectual abilities in the English language from the point of view of cognitive linguistics considered. Static and dynamic components are revealed within the framework of the process of evaluative categorization itself. The results of our research concerning the mainstream evaluative categories and their typological systematization are represented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-02-04T10:14:54Z
2013-02-04T10:14:54Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Котова, А.В. Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей індивіда в англомовних прецедентних текстах: лінгвокогнітивний підхід [Текст] / А.В. Котова // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 4. — С. 42-45.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081 |
|
Language |
uk
|
|