Запис Детальніше

Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей індивіда в англомовних прецедентних текстах: лінгвокогнітивний підхід

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей індивіда в англомовних прецедентних текстах: лінгвокогнітивний підхід
Оценочная категоризация интеллектуальных способностей индивида в англоязычных прецедентных текстах: лингвокогнитивный подход
Evaluative categorization of human intellectual abilities in english language precedent texts: a linguo-cognitive approach
 
Creator Котова, А.В.
 
Subject інтелектуальні здібності людини
концептуалізація
оцінка
оцінна категоризація
прецедентний текст
интеллектуальные способности человека
концептуализация
оценка
оценочная категоризация
прецедентный текст
conceptualization
estimation
evaluative categorization
human intellectual abilities
precedent text
 
Description У статті розглянуто оцінну категоризацію інтелектуальних здібностей людини, репрезентовану в англійській мові з позицій лінгвокогнітивного підходу. У самому процесі оцінної категоризації виділені статична та динамічна складові. Представлено результати спроби виявлення основних оцінних категорій та їх типологічної систематизації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081
В статье рассмотрена оценочная категоризация интеллектуальных способностей человека в английском языке с позиций лингвокогнитивного подхода. В самом процессе оценочной категоризации выделены статическая и динамическая составляющие. Представлены результаты попытки выявления основных оценочных категорий и их типологической систематизации.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081
In the article there has been the evaluative categorization of human intellectual abilities in the English language from the point of view of cognitive linguistics considered. Static and dynamic components are revealed within the framework of the process of evaluative categorization itself. The results of our research concerning the mainstream evaluative categories and their typological systematization are represented.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-02-04T10:14:54Z
2013-02-04T10:14:54Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Котова, А.В. Оцінна категоризація інтелектуальних здібностей індивіда в англомовних прецедентних текстах: лінгвокогнітивний підхід [Текст] / А.В. Котова // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 4. — С. 42-45.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30081
 
Language uk