Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах
Синтаксические средства выражения эмоций в текстах-регулятивах Syntactic means of expressing emotiveness in texts – regulatives |
|
Creator |
Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна Chulanova, Halyna Valeriivna Трофимець, Д.П. |
|
Subject |
рекламний текст
текст - регулятив емотивність синтаксичні фігури рекламный текст эмотивность синтаксические фигуры text-regulative emotiveness syntactic figures |
|
Description |
У статті аналізується роль різноманітних синтаксичних фігур у створенні емотивності рекламного повідомлення. Досліджуються приклади вживання найпоширеніших синтаксичних засобів у рекламному дискурсі. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092 В статье анализируется роль разнообразных синтаксических фигур в создании эмотивности рекламного сообщения. Исследуются примеры употребления самых распространенных синтаксических средств в рекламном дискурсе. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092 The article deals with the role of different syntactic devices in making advertisements emotive. Examples of usage of the most common syntactic figures in the advertising discourse are being studied. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-02-04T10:23:54Z
2013-02-04T10:23:54Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чуланова, Г.В. Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах [Текст] / Г.В. Чуланова, Д.П. Трофимець // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 4. — С. 104-108.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092 |
|
Language |
uk
|
|