Запис Детальніше

Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах
Синтаксические средства выражения эмоций в текстах-регулятивах
Syntactic means of expressing emotiveness in texts – regulatives
 
Creator Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна
Chulanova, Halyna Valeriivna
Трофимець, Д.П.
 
Subject рекламний текст
текст - регулятив
емотивність
синтаксичні фігури
рекламный текст
эмотивность
синтаксические фигуры
text-regulative
emotiveness
syntactic figures
 
Description У статті аналізується роль різноманітних синтаксичних фігур у створенні емотивності рекламного повідомлення. Досліджуються приклади вживання найпоширеніших синтаксичних засобів у рекламному дискурсі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092
В статье анализируется роль разнообразных синтаксических фигур в создании эмотивности рекламного сообщения. Исследуются примеры употребления самых распространенных синтаксических средств в рекламном дискурсе.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092
The article deals with the role of different syntactic devices in making advertisements emotive. Examples of usage of the most common syntactic figures in the advertising discourse are being studied.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-02-04T10:23:54Z
2013-02-04T10:23:54Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Чуланова, Г.В. Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах [Текст] / Г.В. Чуланова, Д.П. Трофимець // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 4. — С. 104-108.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30092
 
Language uk