Запис Детальніше

Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда
Опыт отечественных предприятий в создании корпоративного бренда
Experience of domestic enterprises in developing a corporate brand
 
Creator Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф.
Krainiuchenko, O.
Гаврилова, Т. В.
Гаврилова, Т. В.
Gavrilova, T.
Максименко, Ю. І.
Максименко, Ю. И.
Maxymenko, U.
 
Subject бренд
бренд
brand
брендинг
корпоративний бренд
ребрендинг
торгова марка
логотип
реклама
фірмовий стиль
товар
споживачі
брендинг
корпоративный бренд
ребрендинг
торговая марка
логотип
реклама
фирмовый стиль
товар
потребители
branding
corporate brand
rebranding
brand
logo
advertising
corporate identity
product
consumers
 
Description Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.
Рассмотрены различные подходы к определению сущности понятия бренда и его основные составляющие. Проанализирован процесс формирования корпоративного бренда, используя при этом опыт отечественных предприятий, таких как ЗАО «Оболонь» и Кондитерская корпорация «Roshen». Определены основные проблемы украинских производителей, с которыми они сталкиваются при создании и продвижении собственного корпоративного бренда. Обоснована важность и основные преимущества, которые приносит корпоративный брендинг предприятию.
Different approaches to defining the essence of the brand concept and its main components. The process of corporate brand, using the experience of domestic enterprises, such as "Obolon and Confectionery Corporation«Roshen». The main problems of Ukrainian producers that they face in creating and promoting their own corporate brand. Proved the importance and the main benefits that brings corporate branding company.
 
Date 2012-06-25T12:28:04Z
2012-06-25T12:28:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Крайнюченко, О. Ф. Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда / О. Ф. Крайнюченко, Ю. І. Максименко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. – № 7/8. – C. 114-116 .
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1804
 
Language other