Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда
Опыт отечественных предприятий в создании корпоративного бренда Experience of domestic enterprises in developing a corporate brand |
|
Creator |
Крайнюченко, О. Ф.
Крайнюченко, О. Ф. Krainiuchenko, O. Гаврилова, Т. В. Гаврилова, Т. В. Gavrilova, T. Максименко, Ю. І. Максименко, Ю. И. Maxymenko, U. |
|
Subject |
бренд
бренд brand брендинг корпоративний бренд ребрендинг торгова марка логотип реклама фірмовий стиль товар споживачі брендинг корпоративный бренд ребрендинг торговая марка логотип реклама фирмовый стиль товар потребители branding corporate brand rebranding brand logo advertising corporate identity product consumers |
|
Description |
Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.
Рассмотрены различные подходы к определению сущности понятия бренда и его основные составляющие. Проанализирован процесс формирования корпоративного бренда, используя при этом опыт отечественных предприятий, таких как ЗАО «Оболонь» и Кондитерская корпорация «Roshen». Определены основные проблемы украинских производителей, с которыми они сталкиваются при создании и продвижении собственного корпоративного бренда. Обоснована важность и основные преимущества, которые приносит корпоративный брендинг предприятию. Different approaches to defining the essence of the brand concept and its main components. The process of corporate brand, using the experience of domestic enterprises, such as "Obolon and Confectionery Corporation«Roshen». The main problems of Ukrainian producers that they face in creating and promoting their own corporate brand. Proved the importance and the main benefits that brings corporate branding company. |
|
Date |
2012-06-25T12:28:04Z
2012-06-25T12:28:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Крайнюченко, О. Ф.
Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда / О. Ф. Крайнюченко, Ю. І. Максименко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. – № 7/8. – C. 114-116 .
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1804 |
|
Language |
other
|
|