Оцінка характеру поведінки споживачів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка характеру поведінки споживачів
Оценка характера поведения потребителей Character research of the consumers behavior |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
Споживач, поведінка, чинники впливу.
Потребитель, поведение, факторы влияния. Consumer, behavior, factors of influence. |
|
Description |
В статті описана методика оцінки характеру поведінки споживачів. Використавши даний методичний підхід, що базується на основі методу аналізу ієрархій, оцінено домінуючий тип поведінки молоді на українському ринку холодних чаїв. В статье описана методика оценки характера поведения потребителей. Используя методический подход, основанный на методе анализа иерархий, оценено доминирующий тип поведения молодежи на украинском рынке холодных чаев. The object of the article is research method for study the consumer’s behavior. This theory is based on the method of analysis hierarchies. The text shows prepotent type of the young people behaviors in the cool tea market.
|
|
Publisher |
Міжнародний науково-практичний журнал «Економіка та держава». – К. – 2008
|
|
Date |
2012-12-27T15:45:12Z
2012-12-27T15:45:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5139
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
№ 12 (72); – С. 41-43
|
|