Запис Детальніше

Оцінка характеру поведінки споживачів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка характеру поведінки споживачів
Оценка характера поведения потребителей
Character research of the consumers behavior
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject Споживач, поведінка, чинники впливу.
Потребитель, поведение, факторы влияния.
Consumer, behavior, factors of influence.
 
Description В статті описана методика оцінки характеру поведінки споживачів. Використавши даний методичний підхід, що базується на основі методу аналізу ієрархій, оцінено домінуючий тип поведінки молоді на українському ринку холодних чаїв. В статье описана методика оценки характера поведения потребителей. Используя методический подход, основанный на методе анализа иерархий, оценено доминирующий тип поведения молодежи на украинском рынке холодных чаев. The object of the article is research method for study the consumer’s behavior. This theory is based on the method of analysis hierarchies. The text shows prepotent type of the young people behaviors in the cool tea market.
 
Publisher Міжнародний науково-практичний журнал «Економіка та держава». – К. – 2008
 
Date 2012-12-27T15:45:12Z
2012-12-27T15:45:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5139
 
Language other
 
Relation № 12 (72); – С. 41-43