Запис Детальніше

Визначення готовності майбутніх інженерів- педагогів комп’ютерного профілю до професійної діяльності

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення готовності майбутніх інженерів- педагогів комп’ютерного профілю до професійної діяльності
Определение готовности будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля к профессиональной деятельности
Determination of readiness future engineers of computerpedahohov Profiles k professyonalnoy activities
 
Creator Горбатюк, Роман Михайлович
 
Subject інформаційні технології
професійна підготовка
рівні готовності
інтегративний підхід
 
Description У статті досліджено проблеми підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, розкрито механізм визначення рівнів їх готовності до професійної діяльності. Установлено, що цілеспрямована підготовка студентів є ефективною у випадку використання у навчальному процесі інтегративного підходу та інформаційних технологій.
В статье исследованы проблемы подготовки будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля, раскрыт механизм определения уровней их готовности к профессиональной деятельности. Установлено, что целенаправленная подготовка студентов является эффективной в случае использования в учебном процессе интегративного подхода и информационных технологий.
The problems of future engineer-teacher’s training and the mechanism of determined their preparational levels to professional activity are investigated in this article. It’s established that the purposeful training of students is effective using the integrative approach and informational technologies in their studying process.
 
Date 2013-02-08T13:00:18Z
2013-02-08T13:00:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Горбатюк Р. М. Визначення готовності майбутніх інженерів- педагогів комп’ютерного профілю до професійної діяльності / Р. М. Горбатюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол.: І. А. Зязюн (голова) [та ін.]. – К. ; Вінниця, 2012. – Вип. 32. – С. 279–284.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2464
 
Language uk