THREE CHARACTERISTICS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION IN INFORMATIZATION FUTURE SOCIETY
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THREE CHARACTERISTICS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION IN INFORMATIZATION FUTURE SOCIETY
ТРИ ИПОСТАСИ ВЫСШЕГО ТЕХНИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ИНФОРМАТИЗАЦИИ БУДУЩЕГО ОБЩЕСТВА ТРИ ІПОСТАСІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В ІНФОРМАТИЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО СУСПІЛЬСТВА |
|
Creator |
Лузік, Е.В.
|
|
Subject |
—
[37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) |
|
Description |
The existing methods of passing on social and engineering experience accumulated by mankind have proved to be ineffective. The traditional teaching and professional training techniques fail to secure man’s vital activities safety. Much in evidence is the need for forming new education paradigms, based on a more profound understanding of the concept of education – education, as a process of man’s cognition of the self and society, nature, cosmos, and his role in preserving and transforming the world with integrity.
Существующие механизмы трансляции социального и инженерного опыта, накопленного человечеством, оказались неэффективными, традиционные методы обучения и профессиональной подготовки не обеспечивают готовность человека к безопасности жизнедеятельности. Назрела необходимость в формировании новых образовательных парадигм, связанных с более глубоким пониманием образования как процесса осознания человеком себя и общества, природы, космоса, своей роли в сохранении и благотворительном преобразовании мира. Існуючі механізми трансляції соціального та інженерного досвіду, накопиченого людством, виявилися неефективними, традиційні методи навчання і професійної підготовки не забезпечують готовність людини до безпеки життєдіяльності. Назріла необхідність у формуванні нових освітніх парадигм, зв’язаних з більш глибинним розумінням освіти як процесу усвідомлення людиною себе і суспільства, природи, космосу, своєї ролі в збереженні і доброчинному перетворенні світу. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-05-09
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3365
10.18372/2411-264Х.1.3365 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 4
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 4 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 4 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|