Запис Детальніше

Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації
Парадигма формирования конкурентоспособного туристического бренда в условиях глобализации
The competitive tourist brand forming paradigm in the conditions of globalization
 
Creator Якубівська, Юлія Євгенівна
 
Subject брендинг
туристичний бренд
 
Description В статті розглянуто основні принципи формування конкурентоспроможного бренду у сфері туризму, а також здійснено аналіз активності туристичних фірм в контексті орієнтації на встановлення сильного бренду-іміджу, перелічено причини низького рівня розвитку брендингу серед українських туристичних компаній. На основі аналітичних даних досліджено прихильність споживачів до туристичних брендів по регіонах України.
В статье рассмотрены основные принципы формирования конкурентоспособного бренда в сфере туризма, а также осуществлен анализ активности туристических фирм в контексте ориентации на установление сильного бренда-имиджа, перечислены причины низкого уровня развития брендинга среди украинских туристических компаний. На основе аналитических данных исследованы приверженность потребителей к туристическим брендов по регионам Украины.
The article is concerned with the main principles of competitive brand forming in the fields of tourism, also the analysis of tourist companies’ activity is carried out in the context of establishment of strong brand-image orientation, and reasons of low level of branding development are given among the Ukrainian tourist companies. According to the results proposals for improvement of intellectual property objects commercialization process in Ukraine are formulated. Consumers favour for tourist brands according to the regions of Ukraine is explored on the basis of analytical information.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-02-09T18:48:48Z
2013-02-09T18:48:48Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Якубівська, Ю. Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Якубівська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія / редкол.: В. Я. Брич, О. В. Заставецька, С. І. Іщук [та ін.]. – Тернопіль : Тайп, 2010. – Вип. 2 (28). – С. 174–178. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2498
 
Language uk
 
Relation Географія
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка