Запис Детальніше

Проблеми організації ринку туристичних послуг Тернопільської області

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми організації ринку туристичних послуг Тернопільської області
Проблемы организации рынка туристических услуг Тернопольской области
Problems of organization the tourist market in Ternopil region
 
Creator Качурівська, Надія Данилівна
Камінський, Богдан Адамович
 
Subject ринок туристичних послуг
туристичний потенціал
ринок туристичних послуг
 
Description У статті розглянуто основні теоретико-методологічні аспекти дослідження ринку туристичних послуг Тернопільської області. Визначено основну класифікацію туристичних послуг у зв’язку із роллю кожної послуги у формуванні туристичного продукту регіону. Проведено аналіз туристичного потенціалу Тернопільської області. Визначено роль загальних і регіональних чинників у формуванні ринку туристичних послуг. Здійснено аналіз компонентних та територіальних сегментів ринку туристичних послуг Тернопільської області. Проведено туристичне районування Тернопільської області та здійснено аналіз сучасної та перспективної спеціалізації туристичних районів за особливостями туристичних попиту і пропозиції, рівнем сучасного та можливого споживання туристичних послуг, наявністю туристичних ресурсів.
В статье рассмотрены основные теоретико-методологичиские аспекты исследования рынка туристических услуг Тернопольской области. Определена основная классификация туристических услуг в связи с ролью каждой услуги в формировании туристского продукта региона. Проведен анализ туристического потенциала Тернопольской области. Определенно роль общих и региональных факторов в формировании рынка туристических услуг. Осуществлен анализ компонентных и территориальных сегментов рынка туристических услуг Тернопольской области. Проведено туристическое районирование Тернопольской области и осуществлен анализ современной и перспективной специализации туристических районов за особенностями туристических спросу и предложению, уровнем современного и возможного потребления туристических услуг, наличием туристических ресурсов
The article examines the main theoretical aspects of research methodological tourism market in Ternopil region. The basic classification of tourist services in connection with each service's role in shaping the region's tourism product. The analysis of the tourism potential of the Ternopil region. Certainly role of general and regional factors in forming of market tourist services. The analysis of component and territorial segments market tourist services of the Ternopil area is carried out. The tourist districting of the Ternopil area is conducted and the analysis of modern and perspective specialization of tourist districts is carried out after the features tourist demand and supply, level of modern and possible consumption tourist services, presence of tourist resources
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-02-11T08:38:58Z
2013-02-11T08:38:58Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Качурівська, Н. Проблеми організації ринку туристичних послуг Тернопільської області [Текст] / Н. Качурівська, Б. Камінський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія / редкол.: В. Я. Брич, О. В. Заставецька, С. І. Іщук [та ін.]. – Тернопіль : Тайп, 2010. – Вип. 2 (28). – С. 148–151. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2521
 
Language uk
 
Relation Географія
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка