Запис Детальніше

Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ
 
Creator Одарченко, Наталія Іванівна
Одарченко, Наталия Ивановна
Odarchenko, Nataliia Ivanivna
Білоус, Олена Анатоліївна
Белоус, Елена Анатольевна
Bilous, Olena Anatoliivna
Захарченко, Ніна Миколаївна
Захарченко, Нина Николаевна
Zakharchenko, Nina Mykolaivna
Завальна, Тамара Василівна
Завальная, Тамара Васильевна
Zavalna, Tamara Vasylivna
Мартинова, Наталія Сергіївна
Мартынова, Наталия Сергеевна
Martynova, Nataliia Serhiivna
 
Subject вища освіта
высшее образование
університети
университеты
 
Description Метою проекту є розробка і впровадження у навчальний процес кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін.
Одним із результатів даного проекту є побудова принципів кредитно-модульного навчання та їх характерні риси щодо вивчення математичних дисциплін. Результати, отримані внаслідок роботи, можуть бути використані при розробці нових технологій навчання студентів та підвищення рівня математичної освіти, реформування математичної системи вивчення математичних дисциплін на різних етапах.
Відповідно до поставленої мети, розв’язуються наступні задачі:
- розробка принципу модульності, що характеризуються конструюванням навчального матеріалу так, щоб він забезпечував досягнення кожної поставленої перед студентами дидактичної мети;
- розробка принципу гнучкості, що передбачає відозміну форм організації навчально-пізнавальної діяльності та методів навчання, побудову програм, які б легко забезпечували можливість пристосування змісту навчання і шляхів його засвоєння до індивідуальних потреб студентів;
- розробка принципу системності, дієвості і оперативності знань, що характеризуються спрямованістю навчання на розвиток особистості студента, що реалізуються через створення індивідуальних програм із засвоєння навчального матеріалу для кожного студента на основі результатів попереднього тестування;
- розробка принципу паритетності, що передбачає забезпечення модульною програмою самостійність засвоєння студентами знань певного рівня;
- розробка принципу різносторонності методичного консультування, що характеризується тим, що модульні програми містять поради викладачів, інші пояснювальні методи, що полегшують засвоєння інформації.
В ході роботи була досягнута мета і вирішені перераховані задачі, які відносяться до дослідження.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-06-24T10:23:38Z
2011-06-24T10:23:38Z
2010
 
Type Technical Report
 
Identifier Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ : звіт про НДР (заключний) / Керівн. Н.І. Одарченко. - Суми : СумДУ, 2010. - 51 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339
 
Language uk