Запис Детальніше

Діалогічні комунікативні практики та їхній евристичний потенціал : результати дослідження

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Копець, Людмила
Гордієнко, Валерій
 
Date 2013-01-28T15:18:26Z
2013-01-28T15:18:26Z
2012
 
Identifier Копець Л. В. Діалогічні комунікативні практики та їхній евристичний потенціал : результати дослідження / Копець Л. В., Гордієнко В. І. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 53-58.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2047
 
Description The article presents problem of dialogue communication practices and it is presented results of research of their heuristic potential during the process in university studies. In article is it analyzed heuristic of dialogue during cognitive and creative activity and their phenomenons, it is presented situations of designing
of dialogue in university studies, it is presented methodical aspects of dialogue practices; it is substantiated
a approach to dialogue communication practices as resource of achievement of subjects of full cognitive models of social and object world.
У статті розглянуто діалогічні комунікативні практики та подано результати емпіричного до-
слідження їхнього евристичного потенціалу в умовах навчального вузівського процесу. Описано ситуації проектування діалогу в навчальному процесі, показано методичні аспекти діалогічних практик, окреслені евристики діалогу у пізнавальній і творчій діяльності та їхню феноменологію, обґрунтовано підхід до діалогічних практик як засобу досягнення суб’єктами повноцінних когнітивних моделей соціального та об’єктного світу.
 
Language ua
 
Publisher ТОВ «Аграр Медіа Груп»
 
Subject діалог
діалогічні комунікативні практики
евристики діалогу
dialogue
dialogue communication practices
heuristics of dialogue
communication and cognitive algorithms of dialogue communication
 
Title Діалогічні комунікативні практики та їхній евристичний потенціал : результати дослідження
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 136 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 53-58.