Запис Детальніше

Принципи мотивації робітників відділу маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи мотивації робітників відділу маркетингу
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Коваленко, Я.А.
 
Subject відділ маркетингу
отдел маркетинга
мотивація
мотивация
персонал
 
Description Робота всього підприємства на пряму залежить від успішності роботи відділу маркетингу. Незалежно від того
в якій структурі працює маркетолог в банках, в промислових холдингах, в торгових фірмах, робить ретельний
моніторинг галузі, організує роботу інтерв'юерів, з'ясовують уподобання покупців. Адже мотивація - це процес
свідомого вибору людиною того або іншого типу поведінки, обумовленої комплексним впливом зовнішніх (стимули
або ситуативні фактори) і внутрішніх (мотиви і потреби й інтереси) чинників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28263
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-12T12:21:01Z
2012-09-12T12:21:01Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Івашова, Н.В. Принципи мотивації робітників відділу маркетингу [Текст] / Н.В. Івашова, Я.А. Коваленко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 37-39.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28263
 
Language uk