Принципи мотивації робітників відділу маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи мотивації робітників відділу маркетингу
|
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna Коваленко, Я.А. |
|
Subject |
відділ маркетингу
отдел маркетинга мотивація мотивация персонал |
|
Description |
Робота всього підприємства на пряму залежить від успішності роботи відділу маркетингу. Незалежно від того в якій структурі працює маркетолог в банках, в промислових холдингах, в торгових фірмах, робить ретельний моніторинг галузі, організує роботу інтерв'юерів, з'ясовують уподобання покупців. Адже мотивація - це процес свідомого вибору людиною того або іншого типу поведінки, обумовленої комплексним впливом зовнішніх (стимули або ситуативні фактори) і внутрішніх (мотиви і потреби й інтереси) чинників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28263 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-12T12:21:01Z
2012-09-12T12:21:01Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В. Принципи мотивації робітників відділу маркетингу [Текст] / Н.В. Івашова, Я.А. Коваленко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 37-39.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28263 |
|
Language |
uk
|
|