Запис Детальніше

ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
 
Creator Сачковська, О. (O. Sachkovska)
 
Subject Literary criticism. Literary research
 
Description Статтю присвячено дослідженню фразеологічних одиниць у засобах масової інформації, виявлених у періодичних виданнях Великобританії. Виокремлено специфіку та функціонування даних одиниць у газетному стилі. Було проведено аналіз най-популярніших друкованих видань Великобританії, виявлено та класифіковано найчастотніше вживані фразеологізми. У даній статті наведений повний структурний аналіз вживання фразеологічних одиниць.
(The article is dedicated to the investigation of phraseological units in mass media, found out in periodicals of Great Britain. The peculiarity and functioning of these units was highlighted in periodicals. In a review of British popular press, identifies and classifies the most commonly used idioms. This article includes the complete structural analysis of the use ofphraseological units.)
 
Publisher Національний університет "Острозька академія"
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1594/1/6_2013_12.pdf
Сачковська, О. (O. Sachkovska) (2013) ФРАЗЕОЛОГІЗМИ У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Студентські наукові записки. Серія "Філологічна" (Вип. 6). pp. 89-92.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1594/