Запис Детальніше

Холістична концепція як нова ера в історії розвитку сучасного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холістична концепція як нова ера в історії розвитку сучасного маркетингу
 
Creator Матвєєв, П.С.
 
Subject холістичний маркетинг
холистический маркетинг
 
Description Розвиток бізнесу ХХІ ст. пов’язаний з вирішенням, на перший погляд, нових завдань – технології управління, менеджменту організації, фінансової аналітики і холістичного маркетингу. Ринок переповнюють західні стратегії торгових відносин. Багато консалтингових фірм пропонує створення індивідуальних бізнес-моделей, орієнтованих на досягнення добробуту компаній, що опинилися на порозі конкурентної боротьби. При цьому на перший план часто виводиться мистецтво маніпуляції клієнтом, у якого є тільки один вибір – на користь нової бізнес-моделі. Нова течія під назвою холістичний маркетинг дозволить подолати непорозуміння між виробником і споживачем.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28768
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T12:15:55Z
2012-09-19T12:15:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Матвєєв, П.С. Холістична концепція як нова ера в історії розвитку сучасного маркетингу [Текст] / П.С. Матвєєв ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 182-184.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28768
 
Language uk