Холістична концепція як нова ера в історії розвитку сучасного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холістична концепція як нова ера в історії розвитку сучасного маркетингу
|
|
Creator |
Матвєєв, П.С.
|
|
Subject |
холістичний маркетинг
холистический маркетинг |
|
Description |
Розвиток бізнесу ХХІ ст. пов’язаний з вирішенням, на перший погляд, нових завдань – технології управління, менеджменту організації, фінансової аналітики і холістичного маркетингу. Ринок переповнюють західні стратегії торгових відносин. Багато консалтингових фірм пропонує створення індивідуальних бізнес-моделей, орієнтованих на досягнення добробуту компаній, що опинилися на порозі конкурентної боротьби. При цьому на перший план часто виводиться мистецтво маніпуляції клієнтом, у якого є тільки один вибір – на користь нової бізнес-моделі. Нова течія під назвою холістичний маркетинг дозволить подолати непорозуміння між виробником і споживачем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28768 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T12:15:55Z
2012-09-19T12:15:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Матвєєв, П.С. Холістична концепція як нова ера в історії розвитку сучасного маркетингу [Текст] / П.С. Матвєєв ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 182-184.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28768 |
|
Language |
uk
|
|