Запис Детальніше

Сутність поняття "маркетингові інновації"

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність поняття "маркетингові інновації"
 
Creator Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна
Saher, Liudmyla Yuriivna
Савченко, О.С.
 
Subject маркетингові інновації
маркетинговые инновации
 
Description Щоб встигнути за швидкоплинними потребами ринку і максимально використовувати у зовнішньому середовищі можливості, підприємствам потрібна постійна робота над новими продуктами, технологіями, відносинами з навколишнім світом. Ключем до вирішення цих завдань є інноваційна маркетингова діяльність, яка в сучасних умовах стає центром конкурентних стратегій. Зміни в зовнішньому середовищі постійно створюють ґрунт для інновацій, оскільки з'являються все нові можливості задоволення вже існуючих потреб і потреб.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28795
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T13:23:58Z
2012-09-19T13:23:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Сагер, Л.Ю. Сутність поняття "маркетингові інновації" [Текст] / Л.Ю. Сагер, О.С. Савченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 193-195.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28795
 
Language uk