Сутність поняття "маркетингові інновації"
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність поняття "маркетингові інновації"
|
|
Creator |
Сагер, Людмила Юріївна
Сагер, Людмила Юрьевна Saher, Liudmyla Yuriivna Савченко, О.С. |
|
Subject |
маркетингові інновації
маркетинговые инновации |
|
Description |
Щоб встигнути за швидкоплинними потребами ринку і максимально використовувати у зовнішньому середовищі можливості, підприємствам потрібна постійна робота над новими продуктами, технологіями, відносинами з навколишнім світом. Ключем до вирішення цих завдань є інноваційна маркетингова діяльність, яка в сучасних умовах стає центром конкурентних стратегій. Зміни в зовнішньому середовищі постійно створюють ґрунт для інновацій, оскільки з'являються все нові можливості задоволення вже існуючих потреб і потреб. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28795 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T13:23:58Z
2012-09-19T13:23:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагер, Л.Ю. Сутність поняття "маркетингові інновації" [Текст] / Л.Ю. Сагер, О.С. Савченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 193-195.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28795 |
|
Language |
uk
|
|