Запис Детальніше

Сенсорний маркетинг у брендобудуванні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сенсорний маркетинг у брендобудуванні
 
Creator Бутурлім, В.Б.
 
Subject сенсорний маркетинг
сенсорный маркетинг
брендинг
 
Description Споживач вже настільки звик до реклами на радіо й телебаченні, білбордах, роздаткових матеріалах, що просто перестає на них реагувати, тому маркетологи все більше уваги приділяють нестандартним засобам впливу на покупця.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-10-19T12:51:49Z
2012-10-19T12:51:49Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Бутурлім, В.Б. Сенсорний маркетинг у брендобудуванні [Текст] / В.Б. Бутурлім; наук. кер. Л.І. Ігнатенко // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.1. — С. 55-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211
 
Language uk