Соціальна реклама як вид політичної технології
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна реклама як вид політичної технології
|
|
Creator |
Башук, Тетяна Олександрівна
Башук, Татьяна Александровна Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Титаренко, Юлія Василівна Титаренко, Юлия Васильевна Tytarenko, Yuliia Vasylivna |
|
Subject |
соціальна реклама
социальная реклама політична технологія политическая технология |
|
Description |
Соціальна реклама – важлива складова світогляду та морального здоров’я суспільства. До тем соціальної реклами відносять проблеми психології спілкування, захисту навколишнього середовища, здоров’я, освіти, соціальних хвороб суспільства та багато іншого. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28099 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-11T12:04:52Z
2012-09-11T12:04:52Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Башук, Т.О. Соціальна реклама як вид політичної технології [Текст] / Т.О. Башук, Ю.В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 13-14.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28099 |
|
Language |
uk
|
|