Запис Детальніше

Маркетинг у страхуванні

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у страхуванні
 
Creator Токар, О.Л.
Шумейко, В.М.
Таршина, О.С.
 
Subject страховий маркетинг
страховой маркетинг
 
Description В діяльності страхової компанії особливе місце відводиться маркетингу – методу дослідження страхового ринку і впливу на нього з метою отримання компанією якомога більшого прибутку. В економіці розвинутих країн страховий маркетинг започаткувався приблизно три десятки років тому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-17T12:15:23Z
2012-10-17T12:15:23Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Токар, О.Л. Маркетинг у страхуванні [Текст] / О.Л. Токар, В.М. Шумейко, О.С. Таршина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 255-257.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117
 
Language uk