Нейромаркетинг: іноземний досвід використання
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг: іноземний досвід використання
|
|
Creator |
Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Корінченко, Д.В. |
|
Subject |
нейромаркетинг
neyromarketynh |
|
Description |
Принцип нейромаркетингу заснований на збиранні й аналізі інформації про мимовільні реакції людини на будь-які особливості торгової марки, товару, назви, логотипу, поєднання кольорів, аудіосигнали та символи, а також дозволяє точно визначити фактори, які впливають на процес купівлі та споживання товарів. На основі отриманих результатів конструюються образи, які закладають в основу рекламних роликів, стимулюючи купівельний попит. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12342 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-10T08:11:26Z
2011-06-10T08:11:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голишева, Є.О. Нейромаркетинг: іноземний досвід використання [Текст] / Є.О. Голишева, Д.В. Корінченко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 222.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12342 |
|
Language |
uk
|
|