Запис Детальніше

Нейромаркетинг: іноземний досвід використання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг: іноземний досвід використання
 
Creator Голишева, Євгенія Олексіївна
Голышева, Евгения Алексеевна
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Корінченко, Д.В.
 
Subject нейромаркетинг
neyromarketynh
 
Description Принцип нейромаркетингу заснований на збиранні й аналізі інформації про мимовільні реакції людини на будь-які особливості торгової марки, товару, назви, логотипу, поєднання кольорів, аудіосигнали та символи, а також дозволяє точно визначити фактори, які впливають на процес купівлі та споживання товарів. На основі отриманих результатів конструюються образи, які закладають в основу рекламних роликів, стимулюючи купівельний попит.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12342
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-10T08:11:26Z
2011-06-10T08:11:26Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Голишева, Є.О. Нейромаркетинг: іноземний досвід використання [Текст] / Є.О. Голишева, Д.В. Корінченко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 222.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12342
 
Language uk