Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність
|
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
маркетинг освітніх послуг
маркетинг образовательных услуг marketing of educational services управління інноваційною діяльністю управление инновационной деятельностью management innovation |
|
Description |
Без комплексного застосування інструментарію сучасного маркетингу на успіх в освітній діяльності сподіватися марно. Його роль буде лише посилюватися, концепція маркетингу повинна бути покладена в основу діяльності сучасного ВНЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-13T09:00:10Z
2011-09-13T09:00:10Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, С.М. Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність [Текст] / С.М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 101-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997 |
|
Language |
uk
|
|