Запис Детальніше

Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject маркетинг освітніх послуг
маркетинг образовательных услуг
marketing of educational services
управління інноваційною діяльністю
управление инновационной деятельностью
management innovation
 
Description Без комплексного застосування інструментарію сучасного маркетингу на успіх в освітній діяльності сподіватися марно. Його роль буде лише посилюватися, концепція маркетингу повинна бути покладена в основу діяльності сучасного ВНЗ.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-13T09:00:10Z
2011-09-13T09:00:10Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, С.М. Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність [Текст] / С.М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 101-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
 
Language uk