Запис Детальніше

Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект
 
Creator Ковальчук, С.В.
 
Subject антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
crisis marketing
 
Description Без оволодіння самими передовими методами маркетингу будь-яке підприємство приречене на невдачу в конкурентній боротьбі, особливо в умовах найжорсткішої економічної кризи, коли ресурси компанії (фінансові, матеріально-технічні, трудові) є обмеженими, ситуація на ринку погіршується, попит на продукцію підприємства знижується і, як наслідок, погіршуються фінансово-економічні показники його роботи.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17446
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-19T12:31:08Z
2011-09-19T12:31:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук, С.В. Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект [Текст] / С.В. Ковальчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.252-254.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17446
 
Language uk