Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект
|
|
Creator |
Ковальчук, С.В.
|
|
Subject |
антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг crisis marketing |
|
Description |
Без оволодіння самими передовими методами маркетингу будь-яке підприємство приречене на невдачу в конкурентній боротьбі, особливо в умовах найжорсткішої економічної кризи, коли ресурси компанії (фінансові, матеріально-технічні, трудові) є обмеженими, ситуація на ринку погіршується, попит на продукцію підприємства знижується і, як наслідок, погіршуються фінансово-економічні показники його роботи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17446 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-19T12:31:08Z
2011-09-19T12:31:08Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук, С.В. Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект [Текст] / С.В. Ковальчук // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.252-254.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17446 |
|
Language |
uk
|
|