Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
концепція інноваційного маркетингу
|
|
Description |
Автором пропонується поетапний перегляд поточної концепції ведення бізнесу з метою переходу до концепції інноваційного маркетингу, яка передбачає собою створення вдосконаленої або принципово нової продукції (технології, послуги) – інновації – і використання в процесі її створення та розповсюдження вдосконалених чи принципово нових – інноваційних – інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380 |
|
Publisher |
РВЦ НУХТ
|
|
Date |
2011-12-25T17:30:33Z
2011-12-25T17:30:33Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко Н.С. Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах», 19-20 березня 2009 року. – К. : НУХТ, 2009. – С. 60–61.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380 |
|
Language |
uk
|
|