Запис Детальніше

Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject концепція інноваційного маркетингу
 
Description Автором пропонується поетапний перегляд поточної концепції ведення бізнесу з метою переходу до концепції інноваційного маркетингу, яка передбачає собою створення вдосконаленої або принципово нової продукції (технології, послуги) – інновації – і використання в процесі її створення та розповсюдження вдосконалених чи принципово нових – інноваційних – інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380
 
Publisher РВЦ НУХТ
 
Date 2011-12-25T17:30:33Z
2011-12-25T17:30:33Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко Н.С. Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах», 19-20 березня 2009 року. – К. : НУХТ, 2009. – С. 60–61.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22380
 
Language uk