Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах)
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах)
|
|
Creator |
Вовк, Людмила Іванівна
|
|
Subject |
навчально-пізнавальна діяльність
метод аналогії творчі здібності активізація навчально-пізнавальної діяльності |
|
Description |
У монографії дається теоретико-методичне обгрунтування необхідності і доцільності оволодіння студентами нефізичних спеціальностей методом аналогії у процесі вивчення фізики для активізації навчально-пізнавальної діяльності. Метод аналогії вводиться не лише при вивченні теоретичного матеріалу фізики у вищих закладах освіти, як це було у відомих дослідженнях, а й при розв’язуванні аналогічних задач, що приводить до розвитку уміння розв’язувати не тільки прості аналогічні задачі, а й більш складні. На основі проведених автором теоретико-експериментальних досліджень формулюються вимоги та практичні рекомендації щодо організації навчального процесу з застосуванням методу аналогії, який сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, активізації самостійної розумової діяльності, розвитку творчих здібностей і наукового мислення студентів.
|
|
Publisher |
Полтава: РВВ ПУСКУ
|
|
Date |
2013-02-21T12:53:26Z
2013-02-21T12:53:26Z 2008 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Вовк Л.I. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах) : монографія / Л.I. Вовк. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 99 с.
http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1380 |
|
Language |
ua
|
|