Запис Детальніше

Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах)

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах)
 
Creator Вовк, Людмила Іванівна
 
Subject навчально-пізнавальна діяльність
метод аналогії
творчі здібності
активізація навчально-пізнавальної діяльності
 
Description У монографії дається теоретико-методичне обгрунтування необхідності і доцільності оволодіння студентами нефізичних спеціальностей методом аналогії у процесі вивчення фізики для активізації навчально-пізнавальної діяльності. Метод аналогії вводиться не лише при вивченні теоретичного матеріалу фізики у вищих закладах освіти, як це було у відомих дослідженнях, а й при розв’язуванні аналогічних задач, що приводить до розвитку уміння розв’язувати не тільки прості аналогічні задачі, а й більш складні. На основі проведених автором теоретико-експериментальних досліджень формулюються вимоги та практичні рекомендації щодо організації навчального процесу з застосуванням методу аналогії, який сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, активізації самостійної розумової діяльності, розвитку творчих здібностей і наукового мислення студентів.
 
Publisher Полтава: РВВ ПУСКУ
 
Date 2013-02-21T12:53:26Z
2013-02-21T12:53:26Z
2008
 
Type Other
 
Identifier Вовк Л.I. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на основі методу аналогії у навчанні фізики (на нефізичних факультетах) : монографія / Л.I. Вовк. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 99 с.
http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1380
 
Language ua