Запис Детальніше

Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Артикуца, Сергій
 
Date 2013-02-22T09:09:46Z
2013-02-22T09:09:46Z
2012
 
Identifier Артикуца С. С. Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами / Артикуца С. С. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49.
1996-5931
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2122
 
Description Based on the analysis of the study of social advertising in modern research, the author defines the range of current issues, challenges and future directions of this social institution.
На основі аналізу стану вивчення соціальної реклами у сучасних наукових дослідженнях автор визначає коло актуальних проблем, завдань і перспективних напрямів розвитку цього соціального інституту.
 
Language ua
 
Publisher ВПЦ НаУКМА
 
Subject соціальна реклама
реклама як соціальний інститут
соціальна реклама як об’єкт досліджень
актуальні проблеми і завдання сучасної соціальної реклами
стан і перспективи розвитку соціальної реклами в Україні
social advertising
advertising as a social institution
social advertising as an object of research
current problems and tasks of the modern social advertisement
status and prospects of social advertising in Ukraine
 
Title Актуальні проблеми, завдання і перспективи розвитку сучасної соціальної реклами
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 135: Соціологічні науки. - С. 44-49.