Запис Детальніше

Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу
 
Creator Кугай, Н.В.
 
Subject доведення
вміння доводити
структура доведення
огічні основи доведення
розвиток
старша школа
алгебра і початки аналізу
профільна диференціація
теоретичні математичні твердження
задача на доведення
задача на заперечення доведення чи твердження
demonstration
demonstration skills
development
senior school
profile differentiation
theoretical mathematical proposition
demonstration sum
negative demonstration sum or prepositional sum
373.5.016:512
 
Description У дисертації розроблено і науково обґрунтовано методику розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу для класів універсального та природничого профілів. Запропонована методика побудована відповідно до вікових можливостей і особливостей розумового розвитку старшокласників; враховує їхні індивідуальні навчальні можливості; задовольняє вимоги рівневої та профільної диференціації; базується на програмовому матеріалі. Експериментально підтверджено, що така методика сприяє розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу алгебри і початків аналізу та підвищує успішність і якість їхньої математичної підготовки.
The dissertation is dedicated to the problem of forming the senior pupils’ demonstration skills in the process of Algebra and Beginning of Analysis learning. The methods of these skills developing are theoretically grounded and experimentally testified by the author of the scientific research.
The proposed methods are based on the secondary school curriculum and organized according to the senior pupils’ possibilities and their mental ability peculiarities; the pupils’ individual earning possibilities are taken into consideration; the level and profile differentiation needs are completely satisfied. As the result method improves the senior pupils’ demonstration skills and helps to make progress and makes better the quality of the senior pupils’ mathematical training.
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2012-10-14T16:41:58Z
2012-10-14T16:41:58Z
2007
 
Type Other
 
Identifier Кугай Н.В. Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Кугай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1443
 
Language uk