Запис Детальніше

Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики
 
Creator Михаськова, М.А.
 
Subject фахова компетентність майбутнього вчителя музики
музично-освітня діяльність
знання
уміння
ціннісні орієнтації
методика формування фахової компетентності
professional competence of the future teacher of music
music-educational activity
knowledge
abilities
orientations on the values
methodics of formation of professional competence
371. 134 : 78(043)
 
Description Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики. Конкретизовано поняття “фахова компетентність майбутнього вчителя музики”, розкрито теоретичні аспекти її формування.
Розроблено структуру фахової компетентності вчителя музики, проаналізовано проблеми формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики, визначено критерії діагностики сформованості означеної здатності, створено та експериментально перевірено методику її поетапного впровадження.
Доведено, що ефективність формування фахової компетентності майбутніх учителів музики залежить від впровадження експериментальної методики, що передбачає використання інтегративних змістових ліній в практику викладання у вищий школі, коли зміст фахової підготовки, реалізуючись в конкретних навчальних предметах і зберігаючи специфіку викладання, об’єднується спільними точками перетину.
The research deals with the theoretic-experimental investigation of the problem of formation of professional competence of the future teacher of music. The notion “professional competence of the future teacher of music” is concretized, the theoretical aspects of its formation are revealed.
Structure of professional competence of the teacher of music is worked out, problems of formation of professional competence of the future teachers of music are analyzed, criteria of diagnostics of the development of this ability are determined, methodics of its phased introduction is created and checked experimentally.
The dependence of effectiveness of formation of professional competence of the future teachers of music on the implementing of experimental methodics, which in its turn provides usage of integrative contextual lines in the practice of teaching in the high school, is proved. In this case the content of professional preparation, being realized on the concrete educational subjects and preserving the specifics of teaching, is united with the help of joint points of intersection.
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2012-10-14T18:22:12Z
2012-10-14T18:22:12Z
2007
 
Type Other
 
Identifier Михаськова М.А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.А. Михаськова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1454
 
Language uk