Запис Детальніше

Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом
 
Creator Семененко, Л.М.
 
Subject ціннісна детермінація
смислова детермінація
ціннісно-смислова регуляція
саморегуляція закладу освіти
механізм ціннісно-смислової детермінації
соціальний організм
value determination
sense determination
sense and value regulation
self-regulation of educational establishment
mechanism of sense and value determination
social organism
378.11
 
Description Дисертація присвячена системному аналізу ціннісно-смислової детермінації управління навчальним закладом. У роботі обґрунтовується необхідність вивчення специфіки цього виду регуляції, послідовно розглядаються генетичні, морфологічні і функціональні аспекти ціннісної і смислової детермінації, аналізується їх органічна взаємодія, що веде до набуття соціальним організмом навчальної форми якісно нових атрибутивних властивостей: самоорганізації і саморегуляції. З’ясовується, що вони “сходяться” у процесі прийняття управлінських рішень. У залежності від кута зору дослідника ціннісна і смислова компоненти, набувають рис детермінанти або регуляції, обумовлюють види причинності або зворотного зв’язку. Кінцевими продуктами є, відповідно, гомеостаз, гомеорез та аутопоезис навчальної форми. Назовні протистояння цих детермінант виходить як суперечність між педагогічними традиціями і новаторством. З цих позицій аналізується вітчизняна педагогічна практика і вносяться пропозиції щодо оптимізації управління закладами освіти.
The dissertation is devoted to system analysis of sense and value determination of educational establishment management. Grounds are given to necessity of studying of specific of such kind of regulation because of sharp changes in sense and value basis of our life and strong desire of Ukraine to enter educational space of United Europe. Genetic, morphological and functional aspects of sense and value determination are consistently viewed; their organic interaction that leads to new features of forms of studying (self-organization and self-regulation) is analyzed. They interact in the process of decision-making. Depending on point of view of researcher these value and sense components achieve features of determinants or regulatives, they are kinds of case and effect.
From outside the opposition of this determinants looks like opposition between pedagogical traditions and innovations. Ukrainian pedagogical practice is analyzed from these positions. Proposals as for optimisation of educational management are made in the dissertation.
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2012-10-14T21:46:22Z
2012-10-14T21:46:22Z
2007
 
Type Other
 
Identifier Семененко Л.М. Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Л.М. Семененко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1466
 
Language uk