TECHNIQUE OF TESTING ON FRETTING AT THE SPHERE-TO-PLANE CONTACT
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
TECHNIQUE OF TESTING ON FRETTING AT THE SPHERE-TO-PLANE CONTACT
МЕТОДИКА ПРОВЕДЕНИЯ ИСПЫТАНИЙ В УСЛОВИЯХ ФРЕТТИНГ-КОРРОЗИИ ПРИ КОНТАКТЕ ШАР – ПЛОСКОСТЬ МЕТОДИКА ВИПРОБУВАННЯ НА ФРЕТТИНГ В СФЕРІ-ПЛОЩИНИ КОНТАКТУ |
|
Creator |
Khimko, А.; Національний авіаційний університет
Smirnova, О.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
fretting; mechanization units of aircraft wing; sphere-to-plane contact; topography of surfaces; wearability; ШХ-15; 30Х2НВФА
620.178.16(045) износостойкость; контакт шар–плоскость; топография поверхностей; узлы механизации крыла самолетов; фреттинг-коррозия; ШХ-15; 30Х2НВФА 620.178.16(045) вузли механізації крила літаків; зносостійкість; контакт куля–площина; топографія поверхонь; фретинг-корозія; ШХ-15; 30Х2НВФА 620.178.16(045) |
|
Description |
The methodology of conducting tests on fretting at the sphere-to-plane contact was developed for the wing mechanization unit, namely for screw-nut pair with intermediate balls. Wearability tests were conducted on a modified installation МФК-1, the feature of which is the designed holder that allows testing with real balls. It was found that at the dry contact of ШХ-15 and 30Х2НВФA materials, surface microcracks are formed due to welding of microasperities areas and their rupture under the influence of vibration.
Разработана методика проведения испытаний в условиях фреттинг-коррозии при контакте шар–плоскость для узла механизации крыла, а именно для пары винт-гайка с промежуточными шариками. Описаны испытания на износостойкость, проведенные на модифицированной установке МФК-1. Рассмотрен разработанный держатель, позволяющий проводить испытания с реальными шариками. Установлено, что при сухом контакте материалов ШХ-15 и 30Х2НВФА на поверхности образуются микротрещины вследствие сварки участков микронеровностей и их разрыва под действием вибрации. Розроблено методику проведення випробувань в умовах фретинг-корозії при контакті куля – площина для вузла механізації крила, а саме для пари гвинт-гайка з проміжними кульками. Описано випробування на зносостійкість, які проводили на модифікованій установці МФК-1. Розглянуто розроблений утримувач, який дозволяє проводити випробування з реальними кульками. Установлено, що при сухому контакті матеріалів ШХ-15 та 30Х2НВФА на поверхні утворюються мікротріщини внаслідок зварювання ділянок мікронерівностей та їх розриву під дією вібрації. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3515
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 53, № 4 (2012); 91-95
Вестник Национального авиационного университета; Том 53, № 4 (2012); 91-95 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 53, № 4 (2012); 91-95 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|