Запис Детальніше

Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композиций

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композиций
Маркетингове обґрунтування технології бісквітних напівфабрикатів на основі борошняних композицій
Marketing study technology-based semi-biscuit flour compositions
 
Creator Богомолов, А. В.
Богомолов, А. В.
Bogomolov, O.
Камбулова (Чудик), Ю. В.
Камбулова (Чудік), Ю. В.
Kambulova (Chudik), J.
Сафонова, О. Н.
Сафонова, О. М.
Safonova, O.
Перцевой, Ф. В.
Перцевий, Ф. В.
Pertsevy, F.
 
Subject маркетинговая программа
конкурентоспособность кондитерской продукции
фактори макро- и микросреды
бисквитные полуфабрикаты
ячменная мука
маркетингова програма
конкурентоспроможність кондитерської пордукції
фактори мікро- і макросередовища
бісквітні напівфабрикати
ячмінне борошно
marketing program
competitiveness confectionery
parameters of macro - and microenvironment
biscuit cake
barley flour
 
Description В данной статье изучается влияние факторов микро- и макросреды на формирование рынка мучных кондитерских и хлебобулочных изделий, оценивается конкурентноспособность мучной кондитерской продукции, приготовленной с использованием мучных композиций, анализируются результаты анкетирования потребителей новой продукции. В даній статті вивчено вплив факторів мікро- і макросередовища на формування ринку кондитерських і хлібобулочних виробів, оцінюється конкурентоспроможність борошняної продукції, виготовленої з використанням борошняних композицій, наведений аналіз анкетування споживачів нової продукції. In this paper the influence of the parameters of macro - and microenvironment on the formation of the market of pastry and bakery products, evaluated the competitiveness of flour confectionery products, made using flour compositions, analyzed the survey results of the new consumer products.
 
Date 2013-02-22T08:46:04Z
2013-02-22T08:46:04Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Богомолов, А. В. Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композицій / А. В. Богомолов, Ю. В. Чудик, О. Н. Сафонова, Ф. В. Перцевой // Підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі та харчування : Зб. наук. праць. – Харків: ХДАТОХ, 2000. – С. 159 – 164.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/6501
 
Language other