Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композиций
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композиций
Маркетингове обґрунтування технології бісквітних напівфабрикатів на основі борошняних композицій Marketing study technology-based semi-biscuit flour compositions |
|
Creator |
Богомолов, А. В.
Богомолов, А. В. Bogomolov, O. Камбулова (Чудик), Ю. В. Камбулова (Чудік), Ю. В. Kambulova (Chudik), J. Сафонова, О. Н. Сафонова, О. М. Safonova, O. Перцевой, Ф. В. Перцевий, Ф. В. Pertsevy, F. |
|
Subject |
маркетинговая программа
конкурентоспособность кондитерской продукции фактори макро- и микросреды бисквитные полуфабрикаты ячменная мука маркетингова програма конкурентоспроможність кондитерської пордукції фактори мікро- і макросередовища бісквітні напівфабрикати ячмінне борошно marketing program competitiveness confectionery parameters of macro - and microenvironment biscuit cake barley flour |
|
Description |
В данной статье изучается влияние факторов микро- и макросреды на формирование рынка мучных кондитерских и хлебобулочных изделий, оценивается конкурентноспособность мучной кондитерской продукции, приготовленной с использованием мучных композиций, анализируются результаты анкетирования потребителей новой продукции. В даній статті вивчено вплив факторів мікро- і макросередовища на формування ринку кондитерських і хлібобулочних виробів, оцінюється конкурентоспроможність борошняної продукції, виготовленої з використанням борошняних композицій, наведений аналіз анкетування споживачів нової продукції. In this paper the influence of the parameters of macro - and microenvironment on the formation of the market of pastry and bakery products, evaluated the competitiveness of flour confectionery products, made using flour compositions, analyzed the survey results of the new consumer products.
|
|
Date |
2013-02-22T08:46:04Z
2013-02-22T08:46:04Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Богомолов, А. В. Маркетинговое обоснование технологии бисквитных полуфабрикатов на основе мучных композицій / А. В. Богомолов, Ю. В. Чудик, О. Н. Сафонова, Ф. В. Перцевой // Підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі та харчування : Зб. наук. праць. – Харків: ХДАТОХ, 2000. – С. 159 – 164.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/6501 |
|
Language |
other
|
|