Запис Детальніше

Необхідність вдосконалення методик маркетингового ціноутворення

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необхідність вдосконалення методик маркетингового ціноутворення
 
Creator Рябченко, І.М.
 
Subject споживач
ціноутворення
конкуренція
потребитель
ценообразование
конкуренция
 
Description Перед всіма комерційними і багатьма некомерційними організаціями як одна з основних встає проблема визначення ціни на свої товари і послуги. В умовах ринку ціноутворення є вельми багатогранний процес, схильний до дії безлічі чинників.
Ціноутворення – це процес обґрунтування, затвердження та перегляду цін і тарифів, визначення їх рівня, співвідношення та структури. Ринкові умови господарювання вимагають впорядкування системи ціноутворення. При виборі цінової стратегії фірма повинна виявити і проаналізувати всі чинники, які можуть зробити вплив на ціни. Визначені ціни на товари у сучасних умовах господарювання потребують їх оперативного регулювання та постійного коригування для врахування змін у витратах, конкуренції, попиті, умовах придбання тощо.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28444
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-14T12:56:34Z
2012-09-14T12:56:34Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Рябченко, І.М. Необхідність вдосконалення методик маркетингового ціноутворення [Текст] / І.М. Рябченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 275-277.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28444
 
Language uk