Необхідність вдосконалення методик маркетингового ціноутворення
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Необхідність вдосконалення методик маркетингового ціноутворення
|
|
Creator |
Рябченко, І.М.
|
|
Subject |
споживач
ціноутворення конкуренція потребитель ценообразование конкуренция |
|
Description |
Перед всіма комерційними і багатьма некомерційними організаціями як одна з основних встає проблема визначення ціни на свої товари і послуги. В умовах ринку ціноутворення є вельми багатогранний процес, схильний до дії безлічі чинників. Ціноутворення – це процес обґрунтування, затвердження та перегляду цін і тарифів, визначення їх рівня, співвідношення та структури. Ринкові умови господарювання вимагають впорядкування системи ціноутворення. При виборі цінової стратегії фірма повинна виявити і проаналізувати всі чинники, які можуть зробити вплив на ціни. Визначені ціни на товари у сучасних умовах господарювання потребують їх оперативного регулювання та постійного коригування для врахування змін у витратах, конкуренції, попиті, умовах придбання тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28444 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-14T12:56:34Z
2012-09-14T12:56:34Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябченко, І.М. Необхідність вдосконалення методик маркетингового ціноутворення [Текст] / І.М. Рябченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 275-277.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28444 |
|
Language |
uk
|
|