Запис Детальніше

Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін
 
Creator Маслова, О.В.
 
Subject диференційоване навчання
дифференцированное обучение
викладання математики
преподавание математики
 
Description Диференціація навчання – це врахування індивідуальних особливостей студентів у тій формі, коли вони групуються за якимись особливими ознаками для окремого навчання, іншими словами це спосіб індивідуалізації навчання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-10-23T11:09:04Z
2012-10-23T11:09:04Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Маслова, О.В. Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін [Текст] / О.В. Маслова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 154-156.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315
 
Language uk