Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін
|
|
Creator |
Маслова, О.В.
|
|
Subject |
диференційоване навчання
дифференцированное обучение викладання математики преподавание математики |
|
Description |
Диференціація навчання – це врахування індивідуальних особливостей студентів у тій формі, коли вони групуються за якимись особливими ознаками для окремого навчання, іншими словами це спосіб індивідуалізації навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-10-23T11:09:04Z
2012-10-23T11:09:04Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маслова, О.В. Диференційований підхід до організації процесу вивчення математичних дисциплін [Текст] / О.В. Маслова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 154-156.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29315 |
|
Language |
uk
|
|