Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід
|
|
Creator |
Тахтай, І.Ю.
|
|
Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации |
|
Description |
На сучасному ринку склалися умови насиченості різноманітними товарами та послугами, через що розробка якісної продукції, встановлення на неї оптимальної ціни та вибір ефективних каналів розподілу є недостатнім. З метою завоювання прихильності споживачів до своєї продукції необхідно використовувати в діяльності підприємства таку складову комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації, що спрямовані на інформування, переконування, нагадування про товар, підтримки його збуту та створення позитивного іміджу підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-02-25T08:14:07Z
2013-02-25T08:14:07Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тахтай, І.Ю. Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід [Текст] / І.Ю. Тахтай // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 132-134.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241 |
|
Language |
uk
|
|