Запис Детальніше

Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід
 
Creator Тахтай, І.Ю.
 
Subject маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
 
Description На сучасному ринку склалися умови насиченості різноманітними товарами та послугами, через що розробка якісної продукції, встановлення на неї оптимальної ціни та вибір ефективних каналів розподілу є недостатнім. З метою завоювання прихильності споживачів до своєї продукції необхідно використовувати в діяльності підприємства таку складову комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації, що спрямовані на інформування, переконування, нагадування про товар, підтримки його збуту та створення позитивного іміджу підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-02-25T08:14:07Z
2013-02-25T08:14:07Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тахтай, І.Ю. Сутність маркетингових комунікацій. Інтегрований підхід [Текст] / І.Ю. Тахтай // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 22-24 червня 2012 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 132-134.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30241
 
Language uk