Запис Детальніше

Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі)
 
Creator Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.)
Жуков , В. ( W. Zukow )
 
Subject Linguistics. Philology
Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
 
Description The article analyzes the features of the functioning of slogans in advertising and their role within the organization, promotion of a product or service. It also emphasizes the general requirements of creation of an effective slogan and peculiarities of its application (У статті проаналізовано особливості функціонування слоганів у сфері реклами та їхню роль для організації, просування продукту чи послуги. Наголошено на загальні вимоги створення ефективного слогану та особливостях його застосування)
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1644/1/kondratiuk_130225.pdf
Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1644/