Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі)
|
|
| Creator |
Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.)
Жуков , В. ( W. Zukow ) |
|
| Subject |
Linguistics. Philology
Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
The article analyzes the features of the functioning of slogans in advertising and their role within the organization, promotion of a product or service. It also emphasizes the general requirements of creation of an effective slogan and peculiarities of its application (У статті проаналізовано особливості функціонування слоганів у сфері реклами та їхню роль для організації, просування продукту чи послуги. Наголошено на загальні вимоги створення ефективного слогану та особливостях його застосування)
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1644/1/kondratiuk_130225.pdf
Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1644/
|
|