Запис Детальніше

Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами)
 
Creator Маслова, Ю. (Maslova Y.)
Скалій, А. (Skaliy A.)
Жуков , В. ( W. Zukow )
 
Subject Gender Researches
Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
 
Description In the article gender problems are analysed in the texts of advertising on the pages of mass-media. It describes modern gender roles which are represented in modern Ukrainian newspaper texts (У статті здійснено лінгвістичний аналіз рекламних текстів, опублікованих на сторінках друкованих ЗМІ, через призму гендерної проблематики. Описано сучасні гендерні ролі, образи, які репрезентовано в сучасних українськомовних газетних текстах)
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1646/1/maslova_130225.pdf
Маслова, Ю. (Maslova Y.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 37-44.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1646/