Запис Детальніше

Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації)
 
Creator Охріменко, Г. (Okhrimenko G.)
Кваснік, М. (Kwasnik M.)
Жуков , В. ( Zukow W. )
 
Subject Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
 
Description In the article has considered the general features of advertising models of effective communication between sellers and consumers. The author analyzed and explained the different approaches of hierarchical, heterarhichical and cognitive models in advertising communication (У статті подано загальну характеристику моделей вивчення ефективності рекламної комунікації. Головна увага зосереджена на розгляді ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделях та аналізі різних підходів до їх вивчення)
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1647/1/okhrimenko_130225.pdf
Охріменко, Г. (Okhrimenko G.) and Кваснік, М. (Kwasnik M.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 25-30.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1647/