Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації)
|
|
Creator |
Прасюк, О. В. (O. Prasiuk)
Скалій, А. (Skaliy A.) Жуков , В. ( Zukow W. ) |
|
Subject |
Economics
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
The concept of the corporate image is considered; fundamental, external and internal constituents of the corporate image are distinguished; franchising as the system of business organization, based on the use of corporate image of organization and product image, is analysed; the features of franchising, benefits and disadvantages for the franchisor and the franchisee are distinguished analyzed in the article (У статті розглянуто поняття корпоративного іміджу та виділено такі його складові, як фундаментальний, внутрішній та зовнішній; проаналізовано франчайзинг як систему організації та ведення бізнесу, що ґрунтується на використанні корпоративного іміджу організації та товарного іміджу її продуктів; виокремлено особливості франчайзингу, його переваги та недоліки для франчайзера та франчайзі)
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1650/1/prasiuk2_10225.pdf
Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 7-12. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1650/
|
|