Запис Детальніше

SOCIO-PSYCHOLOGICAL EMPHASIS IN PROFESSIONALISATION MODERN YOUTH

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOCIO-PSYCHOLOGICAL EMPHASIS IN PROFESSIONALISATION MODERN YOUTH
СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ АКЦЕНТЫ В ПРОФЕССИОНАЛИЗАЦИИ СОВРЕМЕННОЙ МОЛОДЕЖИ
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АКЦЕНТИ У ПРОФЕСІЙНАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
 
Creator Сергєєнкова, О.П.
 
Subject
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
 
Description  The basic social and psychological peculiarities of modern system of professional training of specialists are analyzing in the article. The complex of relative principles, organizing actions, research method of decision of the problems, the matter and conditions of realization of educational component in the training of modern specialists in higher education are generalized of this characteristic.
 В статье проанализированы основные социальные и психологические особенности современной системы профессиональной подготовки специалистов. Данной характеристикой охвачено комплекс взаимосвязанных принципов, организационных мероприятий, исследовательского поиска решения проблемы и условий реализации образовательного компонента в подготовке современных специалистов в высшей школе.
 У статті проаналізовано основні соціальні та психологічні особливості сучасної системи професійної підготовки фахівців. Даною характеристикою охоплено комплекс взаємопов’язаних принципів, організаційних заходів, дослідницького пошуку розв’язання проблеми і умов реалізації освітнього компоненту в підготовці сучасних фахівців у вищій школі.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3548
10.18372/2411-264Х.1.3548
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 51
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 51
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 51
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).