USE FEATURES OF STUDENTS REPRESENTATIVE FOR SUCCESSFUL ASSIMILATION OF INFORMATION
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
USE FEATURES OF STUDENTS REPRESENTATIVE FOR SUCCESSFUL ASSIMILATION OF INFORMATION
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОСОБЕННОСТЕЙ РЕПРЕЗЕНТАТИВНЫХ СИСТЕМ СТУДЕНТОВ ДЛЯ УСПЕШНОГО УСВОЕНИЯ ИНФОРМАЦИИ ВИКОРИСТАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕПРЕЗЕНТАТИВНИХ СИСТЕМ СТУДЕНТІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ |
|
Creator |
Свириденко, О.М.
|
|
Subject |
—
[37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) — [37.013 + 159.9] (082) |
|
Description |
It is necessary for teacher to use of the «individual approach» for best learning of information which state during lecture for students. This approach involves the knowledge of representative system of pupils and information transfer taking into account of their basic system of perception, which gives a chance to increase the efficiency of process of training.
Для лучшего усвоения излагается во время лекционного занятия студентам, для преподавателя необходимо применять «индивидуальный подход», который включает в себя знания репрезентативной системы слушателя и передачу информации, учитывая его ведущую систему восприятия, что в свою очередь дает возможность повысить эффективность процесса обучения. Для найкращого засвоєння матеріалу, що викладається під час лекційного заняття студентам, для викладача є необхідним застосовувати «індивідуальний підхід», який включає в себе знання репрезентативної системи слухача та передачу інформації, враховуючи його ведучу систему сприймання, що в свою чергу дає можливість покращити ефективність процесу навчання. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-05-09
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3549
10.18372/2411-264Х.1.3549 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 55
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 55 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 55 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|