Запис Детальніше

FEATURES OF GOALS IN THE EDUCATION OF JAPAN

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF GOALS IN THE EDUCATION OF JAPAN
ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ЦЕЛЕЙ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЯПОНИИ
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦІЛЕЙ В СИСТЕМІ ОСВІТИ ЯПОНІЇ
 
Creator Кирда, А.Г.
 
Subject
[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)

[37.013 + 159.9] (082)
 
Description  The article is devoted to the analysis of purpose progressing in the education of Japan /the second half of the XX – beginning of the XXI century/: from goal defining at the national level in numerous plans and acts to the objective concretizing by elementary, secondary and higher schools. Some aspects of the best Japanese experience in defining educational goals are determined and described.
 В статье проведен анализ формирования целей образования в педагогике Японии во второй половине ХХ - начале XXI века: от определения общих учебно-воспитательных целей на государственном уровне в многочисленных законодательно-нормативных документах к конкретизации образовательных целей на уровне деятельности начальных, средних и высших учебных заведений , преподавания отдельных дисциплин, тем. Определены и охарактеризованы отдельные стороны японского опыта по развитию целей образования, имеющие конструктивное значение для отечественной педагогики на современном этапе.
 У статті проведено аналіз формування цілей освіти в педагогіці Японії у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: від окреслення загальних навчально-виховних цілей на державному рівні у численних законодавчо-нормативних документах до конкретизації освітніх цілей на рівні діяльності початкових, середніх і вищих навчальних закладів, викладання окремих дисциплін, тем. Визначено та охарактеризовано окремі сторони японського досвіду з розвитку цілей освіти, що мають конструктивне значення для вітчизняної педагогіки на сучасному етапі.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-05-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/3542
10.18372/2411-264Х.1.3542
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 1 (2009); 28
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 1 (2009); 28
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 1 (2009); 28
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).