Запис Детальніше

Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
 
Subject планування маркетингових комунікацій
планирование маркетинговых коммуникаций
marketing communications planning
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovation products
 
Description Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції має здійснюватися на підприємствах як чітко організована постійна господарська діяльність, що є частиною загального господарського механізму. Якість такої діяльності залежить від низки чинників. Усі важелі процесу планування можна розглядати як складові цілісної системи, кожен із яких має свої характеристики і залежно від ситуації, що склалася, впливає на сам процес планування та його результати.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-09-12T11:31:17Z
2011-09-12T11:31:17Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.29-31.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883
 
Language uk