Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna |
|
Subject |
планування маркетингових комунікацій
планирование маркетинговых коммуникаций marketing communications planning інноваційна продукція инновационная продукция innovation products |
|
Description |
Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції має здійснюватися на підприємствах як чітко організована постійна господарська діяльність, що є частиною загального господарського механізму. Якість такої діяльності залежить від низки чинників. Усі важелі процесу планування можна розглядати як складові цілісної системи, кожен із яких має свої характеристики і залежно від ситуації, що склалася, впливає на сам процес планування та його результати. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883 |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-09-12T11:31:17Z
2011-09-12T11:31:17Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.29-31.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883 |
|
Language |
uk
|
|